پرسپولیس زلزله

پرسپولیس زلزله
قالب ورزشی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسپولیس زلزه و آدرس e-p-z.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

نگاهی به نقل و انتقالات نیم فصل پرسپولیس

 

 

 کریم انصاریفر هوای رفتن دارد. رویانیان چه بخواهد و چه نخواهد این بازیکن پایان لیگ از این تیم خواهد رفت. آیا بهنر نیست او از حالا برود تا حق ترانسفری به این تیم برسد تا اینکه پایان فصل برود و هیچ چیز دست این تیم را نگیرد؟

 

نیم فصل نقل و انتقالات در حالی رو به پایان است که باشگاه پرسپولیس با جدایی شهاب گردان و پیوستن وی به سپاهان، رضا محمدی دیگر دروازه بان سپاهان را به خدمت گرفت.

عملکرد محمد رویانیان در بحث نقل و انتقالات در باشگاه پرسپولیس در فصل اخیر بازتابی خیره کننده داشته است چرا که بعد از مدتها،  هواداران پرسپولیس با خریدهایی روبرو می شوند که شاید روزگار حسرت اینگونه خرید کردن بر دلشان مانده بود.

اگر در سالیان گذشته، هواداران استقلال با خریدهای و بمب های فتح الله زاده حال می کردند و تماشاگران پرسپولیس حسرت می خوردند اما امسال رویانیان این سراب و حسرت را برای هواداران تیمش از بین برد اما …

نگاهی به سیاهه بازیکنان پرسپولیس نشان می دهد که داشتن هرکدام از این بازیکنان آرزوی هر مدیر و مربی ای است اما به واقع باید پذیرفت که رویانیان در بستن تیمش نتوانست آن هارمونی لازم را رعایت کند.

مشاوران آقای مدیرعامل اطلاعات غلط و بعضا وحشتناکی را به او می دادند تا جایی که پرسپولیس آودوکیچ را به راحتی هرچه تمامتر از دست داد(همو که در آسیا و لیگ آبروی این تیم را خریده بود) و به جایش گردانی را گرفت که از همان روزهای اول آنقدر ناتوانی از خود نشان داد که رو به نیلسون ۳۷ ساله آوردند.

تیم به گونه ای بسته شد که غیر از سوسا پرتغالی هافبک مرکزی دیگری در اختیار نداشت که مجبور به جذب بازیکنی مثل نقی زاده از لیگ ۱ شد و یکی از پست هایی که ضربه خورد، همین هافبک میانی بود.

هم اینک پرسپولیس، هم ایمون زاید را از دست داد، هم جواد کاظمیان و سامان آقا زمانی، حمید علی عسگر و البته شهاب گردان را و به جای آنها، رضا حقیقی، رضا محمدی و پروویچ را جذب کرده است.

به راستی چرا آودوکیچ رفت؟ چرا از اول فصل پرسپولیس ۲ هافبک دفاعی قوی نداشت؟ چرا یک مدافع هافبک چپ در ابتدای فصل نداشت تا در فاز تهاجمی به مارش بیاید؟! پستی همیسه در تیم ملی در قبضه پرسپولیسی ها بود؟ چرا هم اکنون که ۲-۳ مهاجمش را از دست داده، مهاجمی دیگر جایگزین نکرد؟

به نظر می رسد که در خرید های نیم فصل تا حدودی با برنامه تر و با دید بازتری صورت گرفته باشد اما آیا در این بین، کمبود مهاجم برای گل محمدی دردسرساز نخواهد شد؟

کریم انصاریفر هوای رفتن دارد. رویانیان چه بخواهد و چه نخواهد این بازیکن پایان لیگ از این تیم خواهد رفت. آیا بهنر نیست او از حالا برود تا حق ترانسفری به این تیم برسد تا اینکه پایان فصل برود و هیچ چیز دست این تیم را نگیرد؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, ] [ 11:41 ] [ احسان نجاتی ]
.: Weblog Themes By ParsPolis :.

درباره وبلاگ

به نام خداوندی که پرسپولیس را آفرید تا استقلال بی سرور نباشد.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 177
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 185
بازدید ماه : 498
بازدید کل : 79856
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1


body {background: #fff url('http://facetak.net/externals/images/ps.jpg') no-repeat Fixed Left } http://p30popup.ir/index.php?module=register&ref=30
پارسپولیس طراحی سایت