پرسپولیس زلزله
قالب ورزشی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسپولیس زلزه و آدرس e-p-z.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

این گلهای بازی پرسپولیس-ملوان

video.varzesh3.com/iran/%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d8%ad%d8%b0%d9%81%db%8c/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%be%d9%88%d9%84%db%8c%d8%b36-0%d9%85%d9%84%d9%88%d8%a7%d9%86/

 

نظر یادت نره رفیق


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:گل های بازی پرسپولیس-ملوان, ] [ 1:47 ] [ احسان نجاتی ]

 

 

اولادی: بد بودیم و باختیم/ دلیلی نداشت بازوبند را تعارف کنم

 مهرداد اولادی پس از شکست ۶ بر صفر برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت:‌ ما برای برد آمده بودیم اما گل دقایق اول شیرازه تیم ما را از هم پاشاند. جبران گل در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران پرسپولیس سخت است. روز خیلی بد ما بود.

 

وی در مورد اینکه گفته بود اول شمالی هستم بعد پرسپولیسی گفت: بله من اصالتاً مازندرانی هستم و به این مسئله هم افتخار می‌کنم. من با تمام پرسپولیسی‌ها رفیقم و یک روز باید از پرسپولیس می‌رفتم و این اتفاق می‌افتاد.

اولادی در مورد اینکه ملوان می‌توانست بعد از گل اول خودش را جمع کند و به بازی برگردد، گفت: گل دوم کار ما را تمام کرد. جبران گل‌های خورده مقابل پرسپولیس که خیلی هم با انگیزه بود سخت بود. ما هم انگیزه زیادی داشتیم اما خوب نبودیم.

اولادی در مورد اینکه گفته بود بعد از گل‌زنی به پرسپولیس پشتک می‌زند، گفت: گل نزدم که به پشتک برسد، روز بد ما بود و شش گل هم خوردیم، ما کری‌ای با پرسپولیسی‌ها نداشتیم.

وی افزود: پرسپولیسی‌ها مربی را که دوست نداشتند کنار گذاشتند و مربی جدیدی آوردند و بازیکنانشان هم با انگیزه زیادی به میدان آمدند و پیروز شدند.

اولادی در مورد جدایی هدایتی از ملوان گفت: من هم این مسائل را شنیده‌ام اما در این مورد بهتر است از مدیریت باشگاه سؤال کنید.

کاپیتان تیم فوتبال ایران در بازی‌های غرب آسیا در مورد ناراحتی احسان حاج‌صفی از کاپیتان نشدن خودش گفت: من در مورد کاپیتانی بحثی ندارم و تابع تصمیم مربی هستم. مربی من را به عنوان کاپیتان انتخاب کرد من هم بازوبند را بستم.

اولادی در مورد اینکه کاپیتانی را به حاج‌صفی تعارف کرد یا نه گفت: نه تعارف نکردم، وقتی مربی با قاطعیت می‌گوید اولادی کاپیتان است، چرا باید آن را تعارف کنم؟ من از همه بازیکنان رخصت خواستم و بازوبند را بستم. ۲۴ یا ۲۵ بازی ملی دارم و در تمام رده‌های ملی پایه هم بوده‌ام.




موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, ] [ 1:5 ] [ احسان نجاتی ]

 

گل ششم پرسپولیس را غلامرضا رضایی در دقیقه83به ثمر رساند.

ملوان در سال جاری سومین شیشتایی های پرسپولیس.

حا باید بگیم:

استقلال ملوان

پیوندتان مبارک.

 

پرسپولیس زلزله همینه همینه


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, ] [ 17:58 ] [ احسان نجاتی ]

لالالای لای       لالالای لای

ملوان با جام حذفی دیگه بای بای

 

 

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد تیم ملوان را در نیمه اول با دو گل شکست دهد.

گل های بازی را هادی نوروزی و کریم انصاری فرد به ثمر رساندند.

شعار هواداران پرسپولیس:پرسپولیس زلزله همینه همینه.

 

هواداران پرسپولیس از ابتدای مسابقه بر علیه مازیار زارع شعار هایی را سر دادن تا اعتراض خود را نسبت به شادی پس از گل زارع در انزلی اعلام نمایند.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, ] [ 17:7 ] [ احسان نجاتی ]

http://www.shiaupload.ir/images/24450194356806870029.gif


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, ] [ 15:0 ] [ احسان نجاتی ]
[ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, ] [ 14:10 ] [ احسان نجاتی ]
مسابقه پیامکی کاپ قرمز
  • 1391/9/28 16:39:4
  • مسابقه پیامکی کاپ قرمز
  • مسابقه پیامکی کاپ قرمز با جوایز رویایی پرسپولیسی: سفر با تیم و شام با ستارگان باشگاه و چاپ تمبر یادگاری جوایز ارزنده کاپ طلا ۱۵۰ میلیون ریالی و ۲۸ مدال طلای ۳ میلیون ریالی با همکاری شرکت ایرانسل برگزار می شود.

  • ادامه...


 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, ] [ 14:7 ] [ احسان نجاتی ]

 

اوج حساسیت در جام حذفی

در چارچوب رقابت های جام حذفی کشور دو تیم پرسپولیس و ملوان از ساعت16:15 در ورزشگاه آزادی به قضاوت محسن ترکی به مصاف هم میروند.

این در حالیست که اکثر کارشناسان این بازی را فینال زود هنگام نامیده اند.

یحیی گل محمدی نیز برای اولین بار به عنوان سرمربی پرسپولیس روی نیمکت خئاهد نشست.

حال باید دیدبا شوکی که به تیم وارد شده آیا یحیی میتواند خواسته های هواداران و کمیته فنی را براورده کند؟

 

پرسپولیس تهران-ملوان بند انزلی 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 28 آذر 1391برچسب:, ] [ 23:44 ] [ احسان نجاتی ]


 زندگینامه: مهدی مهدوی‌کیا 


مهدی مهدوی‌کیا اول مرداد سال ۱۳۵۶ در شهر ری به دنیا آمد.

وی از بچگی علاقه زیادی به فوتبال داشت و در دوران نوجوانی از زمین‌های خاکی جذب باشگاه بانک ملی شد و با پشتکار به باشگاه پرسپولیس پیوست.

وضعیت مهدی در پرسپولیس، اوایل چندان جالب نبود اما با آمدن استانکو وضعیت به کلی تغییر کرد تا او ضمن تثبیت موقعیت خود در باشگاه محبوبش به تیم ملی امید ایران راه پیدا کند.

افتخارات و موفقیت‌های مهم ورزشی وی از سال 75 شروع شد، پس از محرومیت نعیم سعداوی وی در پیستون راست تیم ملی بازی کرد. مهدی با زدن 2 گل به چین شایستگی‌های خود را اثبات کرد.

وی در باشگاه‌های بانک ملی، پرسپولیس تهران، بوخوم، هامبورگ و اینتراخت فرانکفورت آلمان سابقه بازی دارد.

مهدوی‌کیا در سال ۲۰۰۳ از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بازیکن برتر فوتبال آسیا شناخته شد. هواداران هامبورگ به او لقب موشک ایرانی داده بودند.

وی از باتجربه‌های فوتبال و تیم ملی فوتبال ایران است و در سال 1387 از سوی علی دایی؛ سرمربی وقت تیم ملی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو بست. او با حضور در دو جام جهانی ۹۸ و ۲۰۰۶ خود را در سطح بین‌المللی مطرح کرد.

مهدوی‌کیا در سال ۱۹۹۸ به باشگاه بوخوم پیوست و در سال ۱۹۹۹ به هامبورگ رفت و تا سال ۲۰۰۷ در این تیم عضویت داشت که با تمام شدن قرارداد خود به تیم اینتراخت فرانکفورت پیوست. وی در مجموع ۲۲۳ بازی در بوندس‌لیگا، ۲۹ گل به ثمر رساند.

وی پس از یک غیبت ۹ ماهه در سال 1387 براى بازى با کره شمالى از سوی علی دایی به تیم ملى دعوت شد. این اولین مرتبه‌ای بود که مهدوى‌کیا براى تیمى که هدایت آن بر عهده على دایى است به میدان مى‌رفت.

وی تا سال ۲۰۱۰ با فرانکفورت قرار داشت. وی در سال 1388 بعد از 11 سال حضور در بوندس لیگا به ایران برگشت و به تیم استیل آذین پیوست.

مهدوی‌کیا در یازدهمین دوره لیگ برتر با مسئولین باشگاه داماش گیلان برای همراهی این تیم  به توافق رسید و پیراهن این تیم را بر تن کرد.

وی پایان نیم فصل اول همان سال از این تیم جدا شد و بعد از 13 سال مجددا به تیم پرسپولیس پیوست و پس از عقد قرارداد با این تیم اعلام کرد پرسپولیس آخرین باشگاه دوران بازیگری وی است. (با تشکر از سایت همشهری آنلاین)

امیدوارم از زندگینامه مهدی مهدوی کیا خوشتون اومده باشه نظر یادتون نره


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:زندگی نامه مهدی مهدوی کیا, ] [ 13:48 ] [ احسان نجاتی ]


زندگینامه: کریم باقری


کریم باقری اسفند سال 1352 در تبریز به دنیا آمد

وی در باشگاه‌های تراکتور سازی، کشاورز، آرمینیا بیله فلد آلمان، النصر امارات، چارتون انگلستان، السد قطر و پرسپولیس تهران سابقه بازی دارد.

در مراسم بهترین‌های فوتبال سال ایران، کریم باقری با کسب بالاترین امتیاز از بین بهترین‌های فوتبال سال 87، مرد سال فوتبال ایران شد.

کریم باقری در 16 خرداد سال 1372 برابر تیم ملی پاکستان در جام اکو، اولین بازی ملی خود را انجام داد و 80 بازی ملی و 47 گل در کارنامه ملی خود دارد.

باقری در سال 1387 از تیم ملی خداحافظی کرد اما با بازی‌های شگفت‌انگیزی که همان سال در لیگ برتر در تیم پرسپولیس انجام داد، علی دایی؛ مربی وقت تیم ملی را وادار کرد تا از او بخواهد در تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 او را یاری کند.

کریم باقری با شرکت در دیدار دوستانه ایران و برزیل در 15 مهر 1389 با دنیای فوتبال ملی وداع کرد.

همچنین وی که یکی از محبوبترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است، در سال 1389 هم‌زمان با 8 آذر و بازی تاریخی با استرالیا از فوتبال خداحافظی کرد. او پس از 18 سال بازی در تیم‌های مختلف کفش‌هایش را آویخت.

افتخارات کریم باقری:

  • طلای سیزدهمین دوره باز‌ی‌های آسیایی (۱۹۹۸ بانکوک)
  • قهرمان جام اکو (۱۹۹۲ تهران)
  • حضور در جام جهانی (۹۸ ــ فرانسه)
  • مقام سومی جام ملت‌های آسیا (۱۹۹۶ امارات)
  • قهرمانی با پرسپولیس (لیگ ۱۳۷۵)
  • قهرمانی بوندس‌لیگا همراه با بیله فلد (۹۸ ــ99)
  • قهرمان جام باشگاه‌های عرب
  • مقام سومی جام باشگاه‌های آسیا با السد
  • بازیکن ماه آسیا
  • زننده بهترین گل ماه آسیا
  • برترین بازیکن جام باشگاه‌های عرب (2001)
  • عضو تیم ستارگان آسیا در دیدار با ستارگان فیفا (1997)
با تشکر از سایت همشهری آنلاین
اینم از زندگینامه کریم باقری که خیلی بین پرسپولیسی ها محبوبه نظر یادتون نره


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:زندگی نامه کریم باقری, ] [ 13:45 ] [ احسان نجاتی ]


زندگینامه: علی کریمی


علی کریمی 17 آبان سال 1357 در کرج به دنیا آمد.

کریمی که پست تخصصی‌اش خط میانی و بازی‌سازی است، در باشگاه‌های نفت تهران، فتح تهران، سایپا تهران، پرسپولیس، الاهلی امارات، القطر قطر، السیلیه قطر و بایرن مونیخ سابقه بازی دارد. او اولین‌بار در سال 1998 در بازی مقابل کویت در بازی‌های آسیایی بانکوک با پیراهن تیم ملی به زمین آمد.

کریمی در بازی‌های دور سوم انتخابی جام جهانی 2008 نیز کاپیتان تیم ملی ایران بود که بعد از تیم ملی کنار ماند. وی همیشه پیراهن شماره ۸ را به تن می‌کند.

علی کریمی در سال ۲۰۰۵ به باشگاه بایرن مونیخ آلمان پیوست. او پس از علی دایی و وحید هاشمیان سومین بازیکنی بود که در این باشگاه معتبر مشهور به هالیوود بازی می‌کرد.

علی کریمی خیلی زود توانست در جمع نامداران این باشگاه نظیر میشاییل بالاک، سباستین دایسلر، مارتین دمیکلیس، مهمت شول و زی روبرتو برای خود جایگاهی ثابت دست و پا کند. در بازی با هامبورگ وی مصدوم شد و نتوانست در بازی‌های جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان در اندازه‌های واقعی خود ظاهر شود.

کریمی همچنین از جمله بازیکنان ایرانی محسوب می‌شود که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده‌است و در مقابل سالزبورگ اتریش یک گل به ثمر رساند.

علی کریمی در سال ۱۳۸۸ باشگاه پرسپولیس را ترک کرد و به استیل آذین پیوست. وی در فصل ۸۷-۸۸ لیگ برتر ۱۴ گل به ثمر رساند و با دریافت ۹ کارت زرد و ۳ کارت قرمز خشن‌ترین بازیکن شناخته شد.

وی بالآخره در سال ۱۳۹۰ بعد از صحبت با حبیب کاشانی با عقد قرار دادی به پرسپولیس بازگشت و به دوران حضورش در آلمان پایان داد.

افتخارات علی کریمی:

  • مرد سال فوتبال آسیا در سال 2004
  •  دو بار قهرمانی جام حذفی امارات با تیم الاهلی دبی
  • قهرمانی لیگ و جام حذفی ایران با پرسپولیس
  • قهرمانی بازی‌های آسیایی بانکوک با تیم ملی ایران
  • قهرمانی غرب آسیا با تیم ملی
  • قهرمانی جام بین قاره‌ای آسیا – اقیانوسیه با تیم ملی ایران

 

با تشکر از سایت همشهری آنلاین

امیدوارم از بیوگرافی محبوب ترین بازیکن ایران خوشتون اومده باشه نظر یادتون نره


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:زندگی نامه علی کریمی, ] [ 13:39 ] [ احسان نجاتی ]


زندگینامه: وحید هاشمیان

ورزش > فوتبال- همشهری آنلاین:
وحید هاشمیان در سال 1355در تهران متولد شد. وحید تا مقطع دیپلم درس خوانده و 2 خواهر و 2 برادر دارد. وی غیر از فوتبال به شنا و یوگا علاقه دارد

زمانی که در دقایق ابتدایی دیدار تیم‌های ایران و قزاقستان در چارچوب بازی‌های آسیایی بانکوک یک جوان جویای‌نام ایرانی با ضربه‌ای زیبا توپ را به قعر دروازه حریف فرستاد، تلویزیون تایلند نام وحید هاشمیان را روی تصویر به نمایش درآورد و همانجا بود که بسیاری از مردم با نام او به عنوان یک مهاجم آشنا شدند.

وحید مثل بسیاری دیگر از فوتبالیست‌های تهرانی بازی خود را از محله‌های جنوب شهر آغاز کرد. در سال 1373 او به همراه تیم جوانان فتح تهران از دسته دوم به دسته اول صعود کرد و یک سال بعد به همراه این تیم عنوان سوم جوانان باشگاه‌های تهران را به دست آورد.

در سال 1375، هاشمیان به همراه تیم بزرگسالان فتح نایب قهرمان باشگاه‌های تهران شد و پس از آن به تیم فوتبال پاس پیوست. وی در سال 1377 با سبزپوشان پاس به عنوان نایب قهرمانی لیگ کشور دست‌یافت و از همین تیم نیز در جمع ملی‌پوشان کشورمان حاضر شد و توانست مدال طلای بازی‌های آسیایی بانکوک را برگردن بیاویزد.

بازی‌های خوب وحید باعث شد که مدیران استعداد‌یابی هامبورگ با مسوولان وقت پاس گفت و گو کنند، در نتیجه او به عنوان پنجمین بازیکن ایرانی به بوندس‌لیگا رفت. در نخستین حضورش در هامبورگ فرصت چندانی برای خودنمایی نیافت، اما در همان دقایقی که به میدان رفت موفق شد یک گل برابر ترابوزان اسپور ترکیه در رقابت‌های مقدماتی جام باشگاه‌های اروپا به ثمر برساند.

وی به همراه تیم ملی کشورمان در سال 2000 موفق شد قهرمانی مسابقات غرب آسیا را در اردن به چنگ آورد. بنا به دلایلی وحید به مدت 5/3 سال از تیم ملی فاصله گرفت.

پس از یک دوره بسیار سخت، وحید سر از تیم فوتبال بوخوم در دسته دوم بوندس‌لیگا درآورد. وی در دسته دوم بوندس‌لیگا نیز بسیار خوش درخشید و توانست با مربیگری پیتر نویرورر در فصل 2003-2002 به دسته اول بوندس‌لیگا بازگردد.

در این فصل بیشتر به عنوان یار جانشین به میدان می‌آمد و موفق شد 10 گل حساس نیز برای بوخوم به ثمر برساند.

اوج هنرنمایی وحید به فصل 2004-2003 بازمی گردد که توانست با زدن 16 گل رکورد خوبی از خود برجای بگذارد. بوخوم به لطف گل‌های او توانست به رقابت‌های جام یوفا راه یابد. فصل بعد را در بایرن مونیخ سپری کرد و در نهایت او به همراه سرخ‌پوشان باواریایی به مقام قهرمانی بوندس‌لیگا و لیگاپوکال رسید.

هاشمیان در بازگشت مجدد به تیم ملی نیز بسیار خوش درخشید و با گل‌های حساسش مقابل قطر و ژاپن راه صعود ایران به رقابت‌های جام‌جهانی 2006 را هموار کرد. او حتی در رقابت‌های مقدماتی جام‌ملت‌های آسیا نیز با زدن یک گل به کره‌جنوبی روحیه فوق‌العاده‌ای به ایران پس از نتیجه ناامیدکننده مساوی مقابل سوریه در تهران داد.

وحید در 50 بازی ملی 15 گل به‌ثمر رسانده است. (4 گل به قزاقستان، 2 گل به قطر، 2 گل به‌ ژاپن، 1 گل به عمان، توگو، کاستاریکا، بوسنی و هرزگوین، کره‌جنوبی و جامائیکا).

او پس از رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی از بازی‌های ملی خداحافظی کرد و گفت که ترجیح می‌دهد فضا را برای جوان‌ترها باز کند.

وحید هاشمیان بهترین گلزن در میان لژیونرهای ایرانی بوندس‌لیگا بوده و 38 گل در این رقابت‌ها به‌ثمر رسانده است.

هاشمیان در دوران بازی همواره در زمره بازیکنان اخلاق‌مدار فوتبال کشورمان بود و از سوی فدراسیون فوتبال عنوان بازیکن اخلاق فصل 90-89 را نیز از آن خود کرد.زندگینامه: وحید هاشمیان

وحید هاشمیان فوتبالیست سرشناس و لژیونر کشورمان کهنهم دی‌ماه 1389 به پرسپولیس پیوسته بود، در سی و ششمین سالروز تولد خود و همزمان با یک ‌ماهگی دخترش النا برای همیشه از عرصه بازی فوتبال خداحافظی کرد.

هاشمیان قبل از خداحافظی از بازی فوتبال مدرک مربیگری درجه A یوفا را نیز با شرکت در کلاس‌های مخصوص دریافت کرد.

افتخارات وحید هاشمیان:

  • نایب قهرمان لیگ آزادگان با تیم پاس تهران در سال 1377
  • قهرمانی بازی‌های آسیایی بانکوک در سال 1988
  • مقام سوم بوندس‌لیگا با تیم هامبورگ سال 2000-1999
  • قهرمانی بازی‌های غرب آسیا جام ملک حسین، اردن سال 2000
  • صعود از دسته دوم لیگ آلمان به دسته اول با تیم بوخوم سال 2002-2001
  • صعود به جام یوفاکاپ با تیم بوخوم سال 2004-2003
  • قهرمانی باشگاه‌های آلمان با تیم بایرن مونیخ سال 2005- 2004
  • قهرمانی لیگا پوکال با بایرن مونیخ سال 2005- 2004
  • صعود به جام جهانی 2006 آلمان
  •  


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:زندگی نامه وحید هاشمیان, ] [ 13:37 ] [ احسان نجاتی ]

علی دایی متولد ۱ فروردین سال ۱۳۴۸، بازیکن ایرانی و از مشهورترین بازیکنان تاریخ تیم ملی فوتبال ایران است. تا پایان جام جهانی ۲۰۰۶ بازیکن اصلی و کاپیتان تیم ملی ایران بود. دایی ۱۰۹ گل ملی در کارنامهٔ خود دارد و با فاصلهٔ زیادی بهترین گلزن بازی‌های ملی در تاریخ فوتبال جهان است.


دایی سابقهٔ بازی در تیم‌های آلمانی همچون بایرن مونیخ را دارد و به همراه این تیم به نایب قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا دست یافته‌است. او اکنون در باشگاه سایپا به عنوان سرمربی تیم سایپا فعالیت می‌کند.
● باشگاهی
دایی، فوتبال را از باشگاه‌های کوچک شهر اردبیل همچون استقلال اردبیل و شهرداری اردبیل آغاز کرد . اوپس از قبولی در دانشگاه صنعتی شریف و اقامت در تهران به تیم تاکسیرانی تهران پیوست. او سپس به بانک تجارت پیوست و در این تیم بود که او مورد توجه بیشتری قرار گرفت و برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد.
دایی بعدها به پرسپولیس تهران و سپس السد قطر پیوست و از این این تیم راهی اروپا شد و همراه با کریم باقری به آرمینیا بیله‌فلد باشگاه آلمانی و خداداد عزیزی به اف سی کلن پیوست. مقصد بعدی او بایرن مونیخ آلمان بود. فرانس بکن‌بائر رییس باشگاه بایرن مونیخ علی دائی را برای این باشگاه انتخاب کرد و وی را مهاجمی در سطح جهانی قلمداد کرد. حضور دایی در بایرن مونیخ آلمان نقطه‌ اوج فوتبال او بود، زیرا پیش از آن حضور بازیکنی ایرانی در یک باشگاه معتبر نظیر بایرن مونیخ سابقه نداشت. دایی به همراه بایرن مونیخ تا فینال جام باشگاه‌های اروپا رفت و در نهایت مدال نقرهٔ آن بازی‌ها را به دست آورد. گرچه دایی در بازی فینال به میدان نیامد.
او سپس به هرتا برلین آلمان پیوست و با پوشیدن پیراهن ۹ از اصلی‌ترین بازیکنان این تیم بود. دایی با هرتا برلین هم در جام باشگاه‌های اروپا بازی کرد و دو بار دروازهٔ چلسی و یکبار دروازهٔ آث میلان را گشود. حضور موفق علی دائی در باشگاه‌های اروپایی راه را برای بسیاری از بازیکنان آسیایی از جمله هیده توشی ناکاتا و مهدی مهدوی کیا گشود.
علی دایی با باشگاه سایپا به عنوان بازیکن و سرمربی تیم سایپا فعالیت خود را آغاز کرد. این تیم توانست در خرداد ماه ۸۶ قهرمانی ششمین لیگ برتر را به دست آورد. او همزمان با قهرمانی سایپا در روز ۲۸ می ۲۰۰۷(۷ خرداد ۱۳۸۶) بازدن گل قهرمانی سایپا که آخرین گل اقای گل جهان بود از بازی کردن فوتبال برای همیشه خداحافظی کرد.
علی دایی در سال‌های اخیر همواره بازیکن اصلی ایران و کاپیتان این تیم بوده‌است. او بیشترین بازی ملی و بیشترین گل زدهٔ تاریخ تیم ملی را دارد (گل‌های زدهٔ او در میان تمام تیم‌های جهان نیز اول است).
او در جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ امارات به همراه باقری و عزیزی از بهترین ستارگان ایران بود.
او در بازی معروف ایران و استرالیا در بازی پلی اف مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه پاس گل دوم ایران را برای خداداد عزیزی ارسال کرد و این گل باعث راهیابی ایران به جام جهانی شد.
او به همراه ایران در دو جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه و ۲۰۰۶ آلمان به میدان آمد و تا به حال در۵ بازی ایران در این بازی‌ها شرکت کرده‌است. این پاس دایی بود که زمینه‌گذار گل مهدوی‌کیا به آمریکا در جام جهانی ۹۸ شد.
از نقاط اوج دوران ورزشی دایی را می‌توان روز ۱۴ نوامبر ۲۰۰۴ دانست. او در این روز و در مسابقات مقدماتی راهیابی به جام جهانی ۴ بار دروازهٔ لائوس را گشود تا نام خود را به عنوان اولین فوتبالیست تاریخ جهان که ۱۰۰ گل در بازی‌های ملی به ثمر رسانده ثبت کند.علی دایی در لیگ برتر ایران در سال ۱۳۸۶ به عنوان سرمربی و بازیکن توانست تیم سایپا را به قهرمانی برساندو توانایی های خود را به رخ منتقدان بکشد و بر افتخارات خود بیافزاید.
● تیم‌های باشگاهی
▪ سلمان آباداردبیل، تاکسی‌رانی، بانک تجارت، پرسپولیس (ایران)
▪ آرمینیا بیله‌فلد، بایرن مونیخ، هرتابرلین (آلمان)
▪ السد (قطر)
▪ پرسپولیس، صبا باتری (ایران)
▪ سایپا تهران
● بهترین گلزن در بازی‌های بین‌المللی
وی یکی از بهترین گلزنان تاریخ فوتبال و نفر اول در لیست گلزنان بین‌المللی است. او هم‌چنین بهترین گلزن در تاریخ بازی‌های آسیایی است. در دور مقدماتی جام جهانی سال ۱۹۹۸ هم، او با به ثمر رساندن 38 گل در 56 بازی در رتبه‌ی اول قرار داشت.
در سال ۱۹۹۶ با به ثمر رساندن ۲۰ گل، دایی به عنوان بهترین گلزن در بازی‌های بین‌المللی توسط فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال (
IFFHS) معرفی گردید. در ضمن دایی اولین گلزن آسیایی جام باشگاههای اوروپا است ازجمله گلهای بیادماندنی او دوگل اوبه چلسی وتک گل او به میلانACدر لیگ قهرمانان اروپا که باعث صعودتیم هرتابرلین به مرحله بعد لیگ قهرمانان شد
● زندگی شخصی
علی دایی در اردبیل متولد شد. او بعدها به دانشگاه صنعتی شریف راه یافت و لیسانس خود را در رشتهٔ متالورژی دریافت کرد. همچنین وی به تازگی ازدواج کرده‌است. علی دائی علاوه بر فوتبال در تجارت نیز مردی موفق بوده‌است. وی گرداننده چندین شرکت بزرگ و رستوران‌های متعدد است. دائی هیچ گاه از خرج کردن ثروت خود در راه کمک به افراد بی بضاعت و امور خیریه دریغ نورزیده‌است. این فوتبالیست برجسته ایرانی طی سالهای اوج فوتبال خود بارها در مسابقات فوتبال با نیات خیرخواهانه به میدان رفته‌است، از جمله در دیدار ستارگان فوتبال جهان و تیم منتخب بوسنی با همراهی روبرتو باجو و دیگر ستاره‌های افسانه‌ای فوتبال. او همچنین همراه بامادلین آلبرایت و دیوید بکام باسازمان یونیسف همکاری داشته‌است.
دایی همچنین دارای تابعیت دوگانه ایرانی و آمریکایی است.
● عضویت درفیفا
علی دائی توانست برای اولین بار یک بازیکن ایرانی باشدکه عضوکمیته بین المللی فوتبال فیفاگرددوفوتبال ایران رادرعرصه بین‌المللی مطرح کند.
(با تشکر از سایت تبیان)
یادتون نره نظراتتون رو درباره این بخش و بخش های دیگه بگین


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:زندگی نامه علی دایی, ] [ 13:35 ] [ احسان نجاتی ]


زندگینامه: خداداد عزیزی

ورزش > فوتبال- همشهری آنلاین:
خداداد عزیزی در اول تیر ماه سال 1350 در مشهد متولد شد و با گلی که آذرماه 1376 در ملبورن به استرالیا زد خود را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه کرد.

عزیزی در جام‌جهانی 1998 فرانسه و جام‌ملت‌های آسیا 1996 امارات برای تیم ملی ایران به میدان رفت. وی در سال 1996 به عنوان بهترین بازیکن جام‌ملت‌ها و بهترین بازیکن آسیا شناخته شد.

گلی که عزیزی در نوامبر 1997 و در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 1998 به استرالیا زد و صعود ایران را به جام‌جهانی قطعی کرد، یکی از حماسی‌ترین لحظات تاریخ فوتبال ایران است.

دوران باشگاهیعزیزی رسما فوتبال را در سال 1367 (1988) با تیم ابومسلم مشهد آغاز کرد و تا سال 1992 در این تیم بازی کرد. در این سال عزیزی به تیم فتح تهران پیوست تا خدمت مقدس سربازی را در این تیم پشت سر بگذراند.

 پس از پایان دو سال حضور عزیزی در این تیم، تیم بهمن خداد را به خدمت گرفت. وی تا سال 1997 در این تیم بازی کرد. عزیزی در سال 1997 به صورت بازیکن قرضی چند بازی برای پرسپولیس تهران در جام باشگاه‌های آسیا انجام داد.

پس از درخشش در جام‌ملت‌های 1996 امارات، عزیزی در سال 1997 به همراه علی دایی و کریم باقری به بوندس لیگا پیوست و تا سال 2000 کلن بازی کرد.

عزیزی در سال 2000 یک فصل برای تیم سن خوزه آمریکا بازی کرد و پس از آن در سال 2001 به النصر امارات پیوست. عزیزی در این تیم هم یک فصل بیشتر بازی نکرد و از سال 2001 تا 2005 در تیم پاس تهران توپ زد.

Khodad Azizi in San Jose Earthquakes in MLS

عزیزی پس از تیم پاس به آدمیرا واکر اتریش پیوست اما به دلیل مشکلاتی که با سرمربی و کادر فنی این تیم داشت هرگز در هیچ بازی رسمی این تیم به میدان نرفت.

عزیزی این بار به تیم دسته دومی عقاب تهران پیوست و آخرین قرارداد دوارن بازیگری خود را به مدت یک فصل در سال 2006 با راه‌آهن امضا کرد. راه‌آهن آخرین تیمی بود که عزیزی در آن به عنوان بازیکن به میدان رفت.

دوران ملیعزیزی اولین بازی ملی خود را در سال 1991 و در برابر کامرون انجام داد. عزیزی در این سال از سوی حسن حبیبی و علی پروین به تیم ملی دعوت شده بود. وی در مجموع 47 بار به عنوان بازیکن تیم ملی ایران به میدان رفت و 47 بار برای تیم ملی گل‌زنی کرد. عزیزی در سال 2005 از تیم ملی خداحافظی کرد.

عزیزی پس از خداحافظی از فوتبال به عنوان مشاور مدیرعامل ابومسلم به این تیم پیوست و سال 2006 به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

سپس سرمربی ابومسلم شد

اما مسئولان باشگاه ابومسلم پس از بازی با پاس همدان در روز 21 مهر 86 و درگیری خداد عزیزی سرمربی این تیم با شفق مدیر عامل این باشگاه، وی را از سمت خود برکنار کردند.

خداداد عزیزی در لیگ نهم سکان استقلال اهواز را به دست گرفت.


نظر یادتون نره اگه دوست دارین زندگینامه شخص خاصی رو تو وبلاگ بذارم بهم بگین.



موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:زندگی نامه خداداد عزیزی, ] [ 13:32 ] [ احسان نجاتی ]


زندگینامه: علی پروین

ورزش > فوتبال- همشهری آنلاین:
علی پروین کاپیتان سابق تیم‌های ملی و پرسپولیس متولد تیرماه 1325 در تهران است

علی پروین فوتبال را از مقطع جوانان و با تیم کیان شروع کرد. مربی پروین در این تیم منصور امیر آصفی بود.

در سال 46 از سوی رایکوف به تیم ملی جوانان دعوت شد و تا پایان دوران حرفه‌ای خود همیشه یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی بود.

more

  وب‌سایت شخصی

پروین پس از تیم کیان فوتبال را در تیم پیمان ادامه داد اما با انحلال این تیم دوران بازیگری پروین در تیمی که خانه او به شمار می‌رود شروع شد: پرسپولیس

خود او در مورد پیوستن به پرسپولیس می‌گوید: یک‌ روز درخانه‌ نشسته‌ بودیم‌ که‌ همایون‌ بهزادی‌ و دکتربرومند به‌ سراغم‌ آمدند و به‌ خاطر آنها با پرسپولیس‌ قرارداد امضا کردم‌.

پروین در بازی‌های جام‌جهانی 1978 کاپیتان تیم ملی ایران بود.

خود او اما بهترین بازی عمر حرفه‌ای فوتبال خود را بازی‌های مقدماتی جام جهانی 1978 می‌داند: بهترین‌ بازی‌ عمرم‌ با استرالیا در پیکارهای‌ مقدماتی‌ جام‌ جهانی‌1978 بود که‌ در ورزشگاه‌ آزادی‌ برگزار شد و بازی‌، با پاس‌ گل‌ من‌ (1 بر صفر) به‌ سود ما تمام‌ شد.

آخرین حضور رسمی پروین در میادین فوتبال به بازی پرسپولیس و دارایی به تاریخ 27 تیر ماه 1366 باز‌می‌گردد.

وی در شهریور سال 1390 به عضویت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درآمد و همان سال از سوی رویانیان؛ مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیر تیم منصوب شد.

با تشکر از تبیان

بدون نظر خارج نشوید


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:زندگی نامه علی پروین, ] [ 13:12 ] [ احسان نجاتی ]
[ یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:لینک مفید, ] [ 12:0 ] [ احسان نجاتی ]

 

خوب به این عکس ها نگاه کنید و هر چی که به ذهنتون میاد رو تو خاطرتون نگه دارید

دربی ۷۴ از عجیب ترین بازی هایی بود که دیده بودیم و حتی از بازی ایران استرالیا هم خاطره انگیز تر (ایران استرالیا واسه همه ایرانی ها به یاد ماندنی بود در حالی که این بازی واسه استقلالی ها بدترین بازی عمرشون بود و مطمئنا هر وقت یادشون میاد...)

وقتی یه بار دیگه این بازی رو ببینیم یا گل هارو نگاه کنیم احساس عجیبی بهمون دست میده(استقلالی ها رو نمیدونم چون همچین تجربه ای نداشتم)

مثلا میتونیم فرض کنیم تو این بازی شاید اگه یه بازیکن تو یکی از دقایق بازی فقط فقط یه قدم اضافه تر برمیداشت یاشاید پاس بادامکی در گل آخر فقط یک سانتی متر آن ور تر بود شاید اصلا این اتفاق ها نمی افتاد ..

اگه پرسپولیس اون بازی رو می باخت به بدترین شرایط تو دربی می رسید و ۵ باخت پیاپی استقلالی ها روبدجور شیر می کرد. تازه وقتی استقلال ۲ - ۰ جلو بود خیلی ها به من اس ام اس میدادن که بسوزم مثلا :

* نه استیلی نه دایی دنیزلی رو میخواهیم(مثلا میخواست تیکه بندازه)

*پرویز چوبله پوبله

*دیگه برد استقلال تو دربی عادی شده و..

و خلاصه اس ام اس های زیادی میدادن . حق هم داشتند چون خوش بین ترین ما ها هم همچین احساسی رو نداشتیم . نکته جالب این بود که پرویز مظلومی تو .... عروسی بود و داشت واسه استقلالی ها دست تکون میداد که مثلا من خیلی زرنگم(البته باز هم میگم حق داشت).

آخه تصور کردنش هم سخته . تصور کنید :

یه تیم تو نیمه پایین جدول با یه تیم تو صدر جدول بازی کنه . ۵ بازی قبل رو هم نبرده باشه و ۴ تاش رو هم باخته باشه . ۲ تا گل خورده باشه . دیقه ۸۰ باشه . تیم ۱۰ نفره باشه . فقط ۱۰ دیقه تا پایان بازی مونده باشه و درحالی هم که هوادار ها استادیوم را ترک میکنن و پرویز مظلومی با هواداراها دست تکون میده .

تو اوج بدبختی یکدفعه یه بازیکن که خیلی ها تا حالا اسمش رو هم نشنیده اند بیاد و بخواد سوپرمن و فرشته نجات و تمام کننده و فرصت طلب و خلاصه همه چی رو باهم باهم باشه و بعد :

استقلالی ها رو از ورزشگاه بیرون کنه و پرسپولیسی ها رو برگردونه و خنده های پرویز مظلومی رو به گریه تبدیل کنه و خلاصه :

۳ تا گل رو تو مدت زمان ۱۰ دیقه بزنه و .....

مطمئنا از این اتفاق بی نظیر و تکرار نشدنی همه ی ما خاطره هایی رو داریم و هنوز اون ها از یادمون نرفته و هنوز پز آِن ها میدیم.

(اول عکس ها گفتم احساستون رو به خاطر بسپرید) حالا نوبت اینه که تو قسمت نظرات احساس و خاطره و تیکه و خلاصه هرچی که میتونید رو بنویسید و ما هم بعد از خواندن آن ها همان نوشته را کپی کرده و در همین پست قرار میدهیم تا بقیه اون ها رو بخونن و کیف کنن .

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پس یادتون نره و همین الان نظر خودتون رو بذارید تا تو همین پست اون رو ببینید.

 

ستاره دربی 74

Steghlal


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, ] [ 12:49 ] [ احسان نجاتی ]

آدرس چندتا کلیپ خیلی قشنگ رو گذاشتم که اکثرا مربوط به علی کریمی هستند و ارزش دیدن داره و خالی از لطف نسیت.

باور کنید همشون قشنگ و جالب هستن.حیفه که نبینید.

**********************************************

کلیپ زایه شدن رونالدو در برابر علی کریمی . فکر کرده مارادونای آسیا رو هم میتونه جا بذاره.حیفه نبینید.

http://www.aparat.com/v/ff201acd61d426da2dd3aeb462369e1a120599

*******************

انسانیت علی کریمی

http://www.aparat.com/v/9b4c2fa8e4011958cf9525d89a2e8c9f165076

******************

گل خیلی قشنگ کریمی به فولاد . یه سر توپ میزنه ۲ نفر لیز میخورن.یه شوت میزنه از سه نفر لایی رد میشه.عالیه

http://www.aparat.com/v/83b5612564f35857ec40ea597f19717b195117

*****************

هنرنمایی و حرکات خیلی قشنگ علی کریمی در بوندس لیگا

http://www.aparat.com/v/c3f805e5de3043feaef3546d4000efcb183235

******************

ببین به کجا رسیده که از علی کریمی تو تبلیغاتشون استفاده میکن.این یکی خیلی جالبه ببینید

http://www.aparat.com/v/e807b10a8f046c43e9f276db7719211d181555

******************

گل قشنگ علی کریمی از وسط زمین

http://www.aparat.com/v/17a9f664895f583e91baf258ab10ddf3169127

*******************

گلچینی از کارهای خیلی قشنگ علی کریمی که اکثرش توی بایرن مونیخه

http://www.aparat.com/v/92fe1cea1d9df81b1eed7d303e8ba58c155908

*****************

گل قیجی خیلی قشنگ کریمی به استقلال

http://www.aparat.com/v/0600c94b69897c85bbc6523e757c2071193395

****************

هنرنمایی از علی کریمی و دریپل دو نفر وپاس گل به محسن خلیلی

http://www.aparat.com/v/d43de3402fe25535c6503eb5e92d5fd2202933

****************

علی کریمی با حرکات زیباش اک استقلالی ها رو در میاره

http://www.aparat.com/v/180818806099681d013dd12e0c219ea6165062

استقلالی ها تاحالاشعر شیث رضایی دنبال فرهادبرو رو میخوندن ولی حالا نمیدونن چی بخونن . این کلبپ رو از دست ندید.

http://www.aparat.com/v/f35047be9c6466d220603c04c15c1e6e217607

 


 

علی کریمی از زبان دیگران

 

همه ی فوتبالی های کشور ارزش ها و مهارت ها ی علی کریمی را درک میکنند چون مثل روز روشن پیداست که این بازیکن بیش از حد تکنیکی واقعا در سطح فوتبال آسیا نیست و نمیتوان او را با هیچکس دیگری مقایسه کرد .

اما در حالی که همه ی فوتبالی ها راجع به جادوگر فوتبال ایران اظهار نظر کردند بعضی از این نظرات را با هم میخوانیم :

علی پروین : لقب جادوگر برازنده ی علی کریمی است.


علی دایی : علی کریمی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است.


ناصر حجازی : نزدیک ترین شخص از نظر اخلاقی به من "علی کریمی" است.
 

مجتبی جباری : الگوی من علی کریمی است و آرزویم همبازی شدن با اوست.
 

فرهاد مجیدی : علی کریمی بهترین بازیکن دهه اخیر فوتبال ایران است.


امیر قلعه نوعی : علی کریمی دیگر در فوتبال ایران تکرار نمی شود.


حنیف عمران زاده : از بزرگترین افتخاراتم بازی کنار علی کریمی در تیم ملی بود.


آندو تیموریان : علی کریمی یکی از بهترین فوتبالیست های است ، او الگوی من است.
 

حسین فرزامی(عضو هیئت مدیره استقلال) : امثال کریمی طلا هستند ولی کرار مس است.


بلاژویچ : علی کریمی اگر ایرانی نبود الان توی بارسلون یا رئال بازی میکرد.


ماگات : علی کریمی اگر اروپایی بود رئال و .... پول خریدنش را نداشت.
 

برنامه90 : علی کریمی تکنیکی ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایرن است.


سایت فیفا : علی کریمی محبوب ترین بازیکن جهان است.


عادل فردوسی پور : گزارشگران عربی به او میگویند الساحرالایرانی

 

 

عشق به علی کریمی در خارج از مرزهای ایران

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, ] [ 12:46 ] [ احسان نجاتی ]

شما قضاوت کنید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, ] [ 12:45 ] [ احسان نجاتی ]

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, ] [ 12:40 ] [ احسان نجاتی ]

داش علی کریمی در سانتیاگو

سایت گل- در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 07- 2006 تیم بایرن مونیخ به مصاف رئال مادرید رفت. دیدار رفت در سانتیاگو برنابئو برگزار شد که رئال 3-2 پیروز شد و در بازی برگشت بایرن 2-1 بازی را برد و در مجموع 4-4 شدند که تیم آلمانی به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف صعود کرد. علی کریمی در این بازی نیمکت نشین بود و برای بایرن به میدان نرفت.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, ] [ 12:30 ] [ احسان نجاتی ]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, ] [ 12:1 ] [ احسان نجاتی ]

اینم کد آهنگ پرسپولیس برای وبلاگ


http://google-parsi.mihanblog.com/post/11">
DOWNLOAD MUSIC CODE

PERSPOLIS



http://persepolisclub.persiangig.com/audio/Persepolis_Songs/Mardane%20Persepolis1.mp3"> NAME="rate" value="1">







>


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:آهنگ پرسپولیس,کدآهنگ پرسپولیس,, ] [ 11:45 ] [ احسان نجاتی ]
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, ] [ 11:25 ] [ احسان نجاتی ]

تمام هواداران با تعصب پرسپولیس زلزله می توانند از خط ایرانسل خود یکی از کدها را به 7575 ارسال نمایند تا آهنگ پیشولز زیبایی برایشان فعال شود.

پرسپولیس قهرمان                           551539

یه پرسپولیس یه ایران                        551540

پرسپولیس                           551541

مردان پرسپولیس                   551542

ای پرسپولیس ای قهرمان         551543


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, ] [ 11:9 ] [ احسان نجاتی ]

224078_440533716008273_831569276_n.jpg


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 24 آذر 1391برچسب:, ] [ 20:34 ] [ احسان نجاتی ]

Click here to enlarge



زمانی که کریس رونالدو نیوکمپ رو ساکت کرد و به هواداراش گفت خفه خفه تا من هستم خفه شید.



موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 24 آذر 1391برچسب:, ] [ 20:34 ] [ احسان نجاتی ]

OnlyRealMadrid


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 24 آذر 1391برچسب:, ] [ 20:34 ] [ احسان نجاتی ]

http://www.javanemrooz.com/_Files/_Public/news1391/40534.jpg


http://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobotf/images/69267__it7nqno07uofqss1splw.jpg


http://static.ibnlive.in.com/ibnlive/pix/sitepix/10_2012/ronaldo_barcelona.jpg


http://s3.amazonaws.com/kidzworld_photo/images/201075/702b0425-9fe4-4583-a69a-eaeed38b3398/gallery_ronaldo1.jpg


http://e2.365dm.com/12/10/660x350/Barcelona-v-Real-Madrid-Cristiano-Ronaldo-cel_2841566.jpg


http://cristianoronaldofan.net/wp-content/themes/journey/timthumb.php?src=%2Fblogs.dir%2F7%2Ffiles%2F2012%2F11%2Fcr2-1.jpg&q=90&w=642&h=406&zc=1


http://rt.com/files/sport/football/ronaldo-gaza-real-madrid-237/portuguese-cristiano-madrids-ronaldo.n.jpg


http://www.shopyaar.biz/uploads/cris2.jpg


http://up.tarafdaran-football.ir/ronaldo_tal.jpg


http://cloob4u.com/wp-content/uploads/2012/07/%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%B3-%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7%D9%84%D8%AF%D9%88.jpg


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQWjfbuaOwF4iobrbneDeTqWwOJ8azN83N9Z1Mw8E5ofYLd4jTVCVuHETrIHA


http://dl.liandl.com/91/ordibehesht/pic/topr.jpg


http://www.ashpazonline.com/weblog_photos/naser1_ashpazonline_weblog_1349955392.jpg


http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSbJhVY6VeDj4kS-Tji0YtVlc2WUkFpxbtKCUYLtgoYxYV2USjWasOUbp-e


http://www.1000goals.com/wallpapers3/Cristiano-Ronaldo-in-Emporio-Armani-spring-campaign5.jpg


http://www.1000goals.com/wallpapers3/Cristiano-Ronaldo-in-Emporio-Armani-spring-campaign6.jpg


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 24 آذر 1391برچسب:, ] [ 20:34 ] [ احسان نجاتی ]

 

 

 

 

 

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 24 آذر 1391برچسب:, ] [ 13:38 ] [ احسان نجاتی ]

 

 

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 24 آذر 1391برچسب:, ] [ 13:24 ] [ احسان نجاتی ]

Persepolis 2 بخش ناگفته های تاریخی پرسپولیس راه اندازی شد // رکوردهای افسانه ای ارتش سرخپرسپولیس اف سی : به گزارش اختصاصی خبرگزاری پرسپولیس اف سی، بخش ناگفته های تاریخی پرسپولیس راه اندازی شد و مدیریت این بخش به عهده دوست عزیزمون آقای احمد کشفی هستش. از این رو برای اولین پست این بخش رکوردهای پرسپولیس افسانه ای در لیگ ایران را برای شما عزیزان به صورت مفصل و با منبع های موثق قرار دادیم.

پــرسـپولـیـس ایــران بهترین تیم تمام ادوار لیگ با اختلاف فاحش نسبت به استقلال، پاس و سپاهان. اگر ۱۵ رکورد مختلف با معیار و مصادیق فوتبالی را در تاریخ لیگ ایران مورد بررسی قرار دهیم، به این نتیجه می‌رسیم که تیم فوتبال پرسپولیس با کسب ۱۱/۵ رکورد از ۱۵ رکورد تیم برتر تمام ادوار لیگ ایران است.

 

استقلال با ۱/۵ رکورد و سپاهان و پاس هر کدام با یک رکورد در رده‌های بعدی این عرصه قرار دارند. به جدول ۱۵ رکورد منحصر به فرد لیگ ایران توجه کنید…

 

۱۵ رکورد اصلی در ۳۰ دوره تاریخ برگزاری لیگ ایران

پرسپولیس

۱۱/۵ رکورد (۸۰٪ کل رکوردهای تاریخی لیگ)

استقلال

۱/۵ رکورد

سپاهان و پاس دو رکورد دیگر را در اختیار دارند. لـیــگ ایــــران

 

تعداد حضور

قهرمانی

نایب قهرمانی

سومی

پرسپولیس

تمام ۲۸ دوره لیگ ایران

۹

۷

۵

استقلال

یک بار به دسته سه رفت

۷

۸

۴

۱- قاطع‌ترین قهرمانی در یک فصل پرسپولیس در سال ۵۰، در ۱۴ دیدار لیگ صاحب ۱۳ برد و یک باخت شد. بر این اساس پرسپولیس آن سال موفق شد ۹۳ درصد از کل امتیازات را به خود اختصاص داده و از این حیث صاحب یک رکورد رویایی شود.
۲- بیشترین گل‌زده در یک فصل
البته بیشترین و بهترین میانگین متعلق به پرسپولیس سال ۵۰ دارد که در ۱۴ بازی ۴۵ گل یعنی ۳/۲ گل در یک بازی به ثمر رساند، اما بیشترین گل‌زده در یک فصل متعلق به استقلال سال ۸۷ است که در ۳۴ بازی، ۷۰ گل زد یعنی اندکی بیشتر از دو گل‌زده در یک بازی توسط آبی‌ها ثبت شده است. ۳- بیشترین امتیاز در یک فصل سپاهان در لیگ سال ۸۸ یعنی لیگ نهم حرفه‌ای موفق شد ۶۷ امتیاز در یک فصل بگیرد و رکورد استقلال را که در سال گذشته با ۶۶ امتیاز ثبت شد، بشکند. البته سپاهان حتی به میانگین دو گل هم نرسیده و تنها به خاطر تعداد بازی‌های زیاد سپاهان در لیگ نهم حرفه‌ای صاحب این میزان امتیاز شد.۴- یکطرفه‌ترین قهرمانی در یک فصل
پرسپولیس صاحب یکطرفه‌ترین و شایسته‌ترین قهرمانی در یک فصل شده است. سرخپوشان در لیگ سال ۷۷ یعنی در مسابقات لیگ هشتم آزادگان توانستند ۶۵ امتیاز گرفته و قهرمان شوند. تیم دوم یعنی استقلال و سپاهان با ۱۲ امتیاز کمتر دوم شدند.

۵- کمترین گل‌خورده در یک فصل
پرسپولیس در لیگ سال ۵۴ در ۳۰ بازی از مسابقات لیگ سوم تخت‌جمشید، ۱۲ گل‌خورده بود. سرخپوشان در این سال، طی دو بازی از راه‌آهن و استقلال شش گل خوردند و در ۲۸ دیدار دیگر تنها شش گل دریافت کردند که اتفاق عجیب و جالبی بود.۶- پرافتخارترین مربی در لیگ
علی پروین، پرافتخارترین مربی در لیگ ایران بوده است. پروین، سرمربی پرسپولیس عنوان قهرمانی (۷۷، ۷۸ و ۸۰)، عنوان نایب‌قهرمانی (۶۸، ۷۱، ۷۲ و ۷۹) و عنوان سوم (۷۰ و ۸۱) را به دست آورده و بر این اساس با سه قهرمانی، چهار نایب‌قهرمانی و دو عنوان سوم این مقام را به دست آورده است. پرسپولیس سه بار هم با علی پروین قهرمان جام‌حذفی شده است و یکبار هم جام حذفی آسیا با پروین را فتح کرده است.۷- رکورد قهرمانی در تاریخ لیگپرسپولیس با کسب ۹ عنوان قهرمانی، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ ایران شده است. سرخپوشان در سال‌های ۵۰، ۵۲، ۵۴، ۷۴، ۷۵، ۷۷، ۷۸، ۸۰ و ۸۶، ۹بار قهرمان لیگ و ۵ بار قهرمان جام‌حذفی شدهاند و بعد از پرسپولیس، استقلال با هفت قهرمانی در لیگ و پنج قهرمانی در جام‌حذفی، رتبه دوم افتخار این عرصه را دارد.

۸- بیشترین آقای گلاستقلال و پرسپولیس صاحب رکورد کسب عنوان آقای گل بوده‌اند. استقلال شش بار با غلامحسین مظلومی، غلامرضا عنایتی (هر کدام دو بار) و علی سامره و آرش برهانی آقای گل شده و پرسپولیس با کلانی (دو بار)، ایرانپاک و کلانی (مشترک)، فرشاد پیوس (دو بار)، دایی و خلیلی هر کدام یک بار آقای گل لیگ شده‌اند. ۹- بهترین نتیجه در تاریخ لیگپرسپولیس بهترین نتیجه را در تاریخ لیگ به دست آورده است. سرخپوشان در لیگ سال ۷۳ موفق شدند تیم فوتبال شاهین بوشهر را با نتیجه ۱۰ بر یک شکست داده و با این برد خوب نخستین برد با نتیجه دو رقمی را به خودش اختصاص بدهد که اتفاق جالب توجهی بود. در لیگ‌برتر، ابومسلم یک بار استقلال رشت را ۹ بر دو برد. ۱۰- رکورد بی‌شکستی در تاریخ لیگ
رکورد بی‌شکستی در تاریخ لیگ را پرسپولیس با ۴۳ بازی ثبت کرده است. پرسپولیس از روز ۱۹ دی ۵۰ که به تاج مسجد سلیمان یک بر صفر باخت، تا روز چهارم خرداد ۵۳ که در لیگ دوم تخت‌جمشید یک بر صفر به تاج باخت در ۴۳ بازی برابر حریفان مختلف خود نباخت و رکورد بی‌شکستی را به دست آورد.

۱۱- رکورد پیروزی متوالی در یک فصلاز روز ۲۴ مهر ماه سال ۷۷ در لیگ هشتم آزادگان، پرسپولیس یک – صفر فولاد خوزستان را برد و تا روز ۲۱ اسفند ماه سال ۷۷، این تیم در ۱۴ بازی متوالی حریفان خود را شکست داد و با کسب ۱۴ برد متوالی صاحب رکوردی بسیار خوب و باکلاس در تاریخ لیگ ایران شد. ۱۲- رکورد حفظ دروازه در یک فصل
بهرام مودت، دروازه‌بان پرسپولیس در لیگ سوم تخت‌جمشید در سال ۵۴٫ بهرام مودت از اوایل بازی با ذوب‌آهن در روز ۱۹ اردیبهشت ۵۴ تا روز ۲۷ شهریور ۵۴ که از ملوان گل خورد، برابر ابومسلم، آب و برق اهواز، سپاهان، برق شیراز، بانک ملی، صنعت نفت، راه‌آهن و آرارات هم گل نخورد. ۷۲۰ دقیقه گل و اضافه شدن دقایق ملوان و ذوب‌آهن، این رقم را به ۸۴۲ دقیقه رسانده است. ۱۳- رکورد میانگین برتر گل در یک فصل
بیشترین میانگین گل برتر را در تاریخ لیگ ایران، پرسپولیس سال ۵۰ دارد که در ۱۴ بازی ۴۵ گل زد و با رکورد ۲/۳ گل در هر بازی صاحب یکی از بهترین رکوردهای گل در این عرصه بوده است.۱۴- رکورد قهرمانی‌های متوالی در لیگ
پرسپولیس سه بار به طور متوالی قهرمان لیگ شده است (۵۱ و ۵۲)، (۷۴ و ۷۵) و (۷۷ و ۷۸). اگر پرسپولیس در لیگ ۷۶ شرکت کرده و در آن قهرمان می‌شد، می‌توانست با پنج قهرمانی متوالی یک رکورد عجیب را ثبت کند.۱۵- رکورد قهرمانی در یک فصلپاس تهران در سال ۷۱ این رکورد را شکست داده است. قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا، قهرمانی در لیگ ۷۰ و ۷۱ (هر دو در سال ۷۱ تمام شدند) و قهرمانی در جام‌حذفی تهران، چهار قهرمانی بودند که پاس آن را در یک فصل دشت کرد. در ۳۰ دوره گذشته در مجموع تمام بازیهای لیگ ایران: پرسپولیس در سال ۱۳۷۳ با کسب ۵۵ امتیاز از ۲۲ بازی با کسب این رکورد افسانه ای دارای بهترین میانگین بازی و امتیاز است. پرسپولیس در همین سال با زدن ۵۷ گل در ۲۳ بازی میانگینی افسانه ای از خود بجای گذارده است. در همین سال فرشاد پیوس از ۲۲ بازی ۲۰ گل و علی دایی بازدن ۱۷ گل بر ترین مهاجمان و گلزنان تاریخ لیگ ایران با در نظر گرفتن تعداد بازی و گل زده در لیگ ایران هستند. ۳۷ گل زده با ۲۲ بازی توسط دو مهاجم از یک تیم. بیشترین اختلاف امتیازی پرسپولیس و استقلال در تاریخ رقابت دو باشگاه باز هم در دست پرسپولیس می باشد. اختلاف ۱۹ امتیاز برتری مطلق در برابر استقلال و بمربوط به لیگ ایران در سال ۱۳۷۵ می باشد که پرسپولیس در لیگ قهرمان و استقلال در رده ۶ جدول به کار خود پایان داد. در این سال استقلال دربی رفت و برگشت را ۱-۰ و ۳-۰ (مجموع ۴-۰) به قهرمان لیگ واگذار کرد.۹ قهرمانی – پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ پرسپولیس است که در ۹ دوره موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.

پرسپولیس اولین تیم قهرمان لیگ برتر بود و اولین تیمی شد که قهرمانی خود را تکرار کرد. پرسپولیس در ادوار گذشته لیگ موفق به ثبت ۳۴۷ برد شده است؛ بیشترین تعداد پیروزی یک تیم در لیگ. پرسپولیس در طول تاریخ لیگ موفق به ثمر رساندن ۱۰۵۹ گل شده است و هجومی ترین و گلزن ترین تیم تاریخ لیگ و ایران محسوب می شود. ۱۱۱۲ امتیاز پرسپولیس در لیگ که پرسپولیس را در صدر همه تیمهای تاریخ لیگ قرار می دهد. ۸۶۵ روز و ۴۳ بازی پیاپی بدون باخترکورد بین المللی پرسپولیس درلیگ – پرسپولیس از روز ۱۹ دی ۱۳۵۰ تا ۴ خرداد ۱۳۵۳ به مدت ۸۶۵ روز در مسابقات لیگ بدون شکست باقی ماند. سرخپوشان طی این مدت در ۴۳ بازی موفق به کسب ۳۲ برد و ۱۱ تساوی شدند و رکوردی را از خود بر جای گذاشتند که در تاریخ فوتبال ایران بی نظیر است. بیشترین امتیاز کسب شده در مجموع تمام بازیهای لیگ را با اختلاف فاحش و رویائی از سایر رقبا کسب نموده است. بیشترین گل زده و تفاضل گل را با در نظر گرفتن میانگین بازی و تعداد گل زده دارا می باشد.بیشترین برد هم در مجموع بازیهای تاریخ لیگ ایران با اختلاف فاحش از آن پرسپولیس می باشد.کمترین باخت در مجموع بازیهای تاریخ لیگ ایران با اختلاف فاحش از آن پرسپولیس می باشد. پرسپولیس تنها تیمی است که در لیگ ایران بدون باخت قهرمان شده است. (لیگ ایران تخت جمشد) بهترین نتیجه تاریخ لیگ ایران برد ۱۰-۱ پرسپولیس بر شاهین بوشهر در تهران در لیگ سال ۱۳۷۳ می باشد. در مجموع رفت و برگشت ۱۲-۱ پرسپولیس پیروز شد. پرسپولیس دارای رکورد ۱۴ برد متوالی و پی در پی در تمام ادوار لیگ است. سال ۱۳۷۷ ۱۴ برد متوالی.

پرسپولیس در دهه ۷۰ با ۴ قهرمانی لیگ رکوردار قهرمانی لیگ در یک دهه می باشد. پرسپولیس تنها تیم تاریخ فوتیال ایران است که ۱۶ قهرمانی در ۱۶ سال (۱۳۶۵ تا ۱۳۸۰) کسب نموده است جالب اینکه ۱۴ قهرمانی طی ۱۶ سال با سلطان فوتبال ما علی پروین بوده است. لازم به ذکر است این قهرمانی ها در مسابقات رسمی فدراسیون فوتبال ایران یعنی لیگ باشگاههای تهران، جام حذفی ایران و تهران، جام حذفی باشگاههای آسیا و لیگ ایران صورت گرفته است. پرسپولیس بهمراه سایپا تنها تیمی هستند که در یک فصل موفق به کسب دو جام لیگ ایران و جام حذفی ایران شده اند. بهترین نتایج شهرآورد تهران (دربی) ۱- پرسپولیس ۶ استقلال ۰ ۲- پرسپولیس ۴ استقلال ۱ هردو در لیگ ایران جام تخت جمشید علی پروین (۲۲۰ بازی) پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ با کسب ۳ مقام قهرمانی در ۲۲۰ بازی هدایت پرسپولیس را در لیگ آزادگان و برتر بر عهده داشته است و در این بازیها ۱۱۵ برد، ۷۵ تساوی و ۳۰ باخت در کارنامه مربیگری وی ثبت شده است. وی در هر بازی موفق به کسب ۹/۱ امتیاز شده که یک رکورد در تاریخ لیگ به شمار می رود. وی همچنین ۵۲% بازیها را با پیروزی پشت سر گذاشته است که از این نظر نیز رکوردش منحصر بفرد است.۶۵ بیشترین امتیاز کسب شده توسط پرسپولیس در یک فصل است که در لیگ ازادگان ۷۷ رقم خورد. پرسپولیس از هر بازی بطور متوسط بیش از ۲ امتیاز کسب کرد. بهروز رهبری فر با ۶ مقام قهرمانی پرافتخارترین بازیکن لیگ است؛ ۵ قهرمانی در پرسپولیس و یک قهرمانی در پاس. بهرام مودت سنگربان پرسپولیس در فصل ۵۴ به مدت ۸۴۴ دقیقه دروازه خود را بسته نگه داشت که هنوز این رکورد شکسته نشده است. پرسپولیس تنها تیمی است که در همه ادوار لیگ حاضر بوده است، اگرچه این تیم در فصل ۷۶ حضور ناقصی در مسابقات داشت.

اولین باشگاه حرفه ای تاریخ ایران – روی همین خط کلیک کنید تا به سایت گل در این خصوص بروید

پرافتخارترین های لیگ فوتبال ایران:

تعداد حضور قهرمانی نایب قهرمانی سومی زیر سومی

پرسپولیس تمام ۲۸ دوره ۹ ۸ ۵ ۵

استقلال یکبار به دسته ۳ رفت ۷ ۷ ۵ ۹

پاس ۵ ۴ ۴

سایپا ۳

سپاهان ۳

منبع:هواداران تیفوسی

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, ] [ 11:17 ] [ احسان نجاتی ]

          امیر عابد زاده                          احمدرضاعابدزاده

 

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:, ] [ 23:46 ] [ احسان نجاتی ]

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:, ] [ 23:41 ] [ احسان نجاتی ]

 

                         


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:, ] [ 23:30 ] [ احسان نجاتی ]


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 21 آذر 1391برچسب:, ] [ 22:54 ] [ احسان نجاتی ]

           

 

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, ] [ 22:15 ] [ احسان نجاتی ]

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, ] [ 22:8 ] [ احسان نجاتی ]

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, ] [ 21:49 ] [ احسان نجاتی ]

 

<-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

[ سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, ] [ 21:41 ] [ احسان نجاتی ]
.: Weblog Themes By ParsPolis :.

درباره وبلاگ

به نام خداوندی که پرسپولیس را آفرید تا استقلال بی سرور نباشد.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 209
بازدید کل : 79567
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1


body {background: #fff url('http://facetak.net/externals/images/ps.jpg') no-repeat Fixed Left } http://p30popup.ir/index.php?module=register&ref=30
پارسپولیس طراحی سایت