پرسپولیس زلزله

پرسپولیس زلزله
قالب ورزشی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسپولیس زلزه و آدرس e-p-z.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

خوب به این عکس ها نگاه کنید و هر چی که به ذهنتون میاد رو تو خاطرتون نگه دارید

دربی ۷۴ از عجیب ترین بازی هایی بود که دیده بودیم و حتی از بازی ایران استرالیا هم خاطره انگیز تر (ایران استرالیا واسه همه ایرانی ها به یاد ماندنی بود در حالی که این بازی واسه استقلالی ها بدترین بازی عمرشون بود و مطمئنا هر وقت یادشون میاد...)

وقتی یه بار دیگه این بازی رو ببینیم یا گل هارو نگاه کنیم احساس عجیبی بهمون دست میده(استقلالی ها رو نمیدونم چون همچین تجربه ای نداشتم)

مثلا میتونیم فرض کنیم تو این بازی شاید اگه یه بازیکن تو یکی از دقایق بازی فقط فقط یه قدم اضافه تر برمیداشت یاشاید پاس بادامکی در گل آخر فقط یک سانتی متر آن ور تر بود شاید اصلا این اتفاق ها نمی افتاد ..

اگه پرسپولیس اون بازی رو می باخت به بدترین شرایط تو دربی می رسید و ۵ باخت پیاپی استقلالی ها روبدجور شیر می کرد. تازه وقتی استقلال ۲ - ۰ جلو بود خیلی ها به من اس ام اس میدادن که بسوزم مثلا :

* نه استیلی نه دایی دنیزلی رو میخواهیم(مثلا میخواست تیکه بندازه)

*پرویز چوبله پوبله

*دیگه برد استقلال تو دربی عادی شده و..

و خلاصه اس ام اس های زیادی میدادن . حق هم داشتند چون خوش بین ترین ما ها هم همچین احساسی رو نداشتیم . نکته جالب این بود که پرویز مظلومی تو .... عروسی بود و داشت واسه استقلالی ها دست تکون میداد که مثلا من خیلی زرنگم(البته باز هم میگم حق داشت).

آخه تصور کردنش هم سخته . تصور کنید :

یه تیم تو نیمه پایین جدول با یه تیم تو صدر جدول بازی کنه . ۵ بازی قبل رو هم نبرده باشه و ۴ تاش رو هم باخته باشه . ۲ تا گل خورده باشه . دیقه ۸۰ باشه . تیم ۱۰ نفره باشه . فقط ۱۰ دیقه تا پایان بازی مونده باشه و درحالی هم که هوادار ها استادیوم را ترک میکنن و پرویز مظلومی با هواداراها دست تکون میده .

تو اوج بدبختی یکدفعه یه بازیکن که خیلی ها تا حالا اسمش رو هم نشنیده اند بیاد و بخواد سوپرمن و فرشته نجات و تمام کننده و فرصت طلب و خلاصه همه چی رو باهم باهم باشه و بعد :

استقلالی ها رو از ورزشگاه بیرون کنه و پرسپولیسی ها رو برگردونه و خنده های پرویز مظلومی رو به گریه تبدیل کنه و خلاصه :

۳ تا گل رو تو مدت زمان ۱۰ دیقه بزنه و .....

مطمئنا از این اتفاق بی نظیر و تکرار نشدنی همه ی ما خاطره هایی رو داریم و هنوز اون ها از یادمون نرفته و هنوز پز آِن ها میدیم.

(اول عکس ها گفتم احساستون رو به خاطر بسپرید) حالا نوبت اینه که تو قسمت نظرات احساس و خاطره و تیکه و خلاصه هرچی که میتونید رو بنویسید و ما هم بعد از خواندن آن ها همان نوشته را کپی کرده و در همین پست قرار میدهیم تا بقیه اون ها رو بخونن و کیف کنن .

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پس یادتون نره و همین الان نظر خودتون رو بذارید تا تو همین پست اون رو ببینید.

 

ستاره دربی 74

Steghlal



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, ] [ 12:49 ] [ احسان نجاتی ]
.: Weblog Themes By ParsPolis :.

درباره وبلاگ

به نام خداوندی که پرسپولیس را آفرید تا استقلال بی سرور نباشد.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 334
بازدید کل : 79692
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1


body {background: #fff url('http://facetak.net/externals/images/ps.jpg') no-repeat Fixed Left } http://p30popup.ir/index.php?module=register&ref=30
پارسپولیس طراحی سایت